בנט: "איראן היא ראש תמנון ששולח זרועות ללפות אותנו"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "איראן היא ראש תמנון ששולח זרועות ללפות אותנו"

    שר החינוך נפתלי בנט התייחס היום למצב בגבול הצפון ואמר: "הבהרנו לסוריה ולפטרוניה באיראן שאנחנו לא מתפשרים ולא מְשַחקים מִשְחקים. אנחנו שומרים על זכותנו לחופש פעולה מלא בכל החזיתות"

    נפתלי בנט צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך נפתלי בנט דיבר בישיבת סיעתו היום (שני) והתייחס בין היתר למצב בצפון הארץ וההסלמה בגבול. "בשם חברי הסיעה אני שולח איחולֵי החלמה לַטייס שעדיין מאושפז. עַם ישראל מאחוריך ואנחנו מקווים שתחזור בהקדם לְחיק משפחתך ולטייסת. בְּשבת היה ניסיון לערער את היציבות בגבול הצפון, הניסיון הזה כשל – ולא בִּכְדִי. הבהרנו לסוריה ולפטרוניה באיראן שאנחנו לא מתפשרים ולא מְשַחקים מִשְחקים. אנחנו שומרים על זכותנו לחופש פעולה מלא בכל החזיתות".

    לדבריו: "מזה תקופה אנחנו מקדמים את "דוקטרינת ראש התמנון", שעיקרה זה שאיראן היא ראש תמנון ששולח זרועות ללפות אותנו מכל עברינו, בלבנון, בסוריה, ובחמאס. עלינו להסיט את עיקר המערכה לעבר ראש התמנון, ולא להקיז דם רק מול הזרועות. במשך כמה עשורים אנחנו מקיזים דם במארון-אה-ראס, בעייתה א-שעב, בסג'עייה, בעוד השולחים שיושבים בטהרן נחים להם בנחת".

    בנט אמר: "אנחנו מציעים לנהל מערכה מדינית, דיפלומטית, כלכלית, מודיעינית, סיכולית וגם אחרת בראש התמנון ולא רק בזרועות כדי לטפל בבעיה מהשורש. אנחנו נמשיך לקדם תפיסה זו, ואנו נמשיך לעמוד על הקווים האדומים שלנו, כפי שעמדנו בשבת. בשבת למעשה קילפנו את שכבות ההגנה סביב דמשק והותרנו את בירת סוריה חשופה".

    בנט דיבר על השר אורי אורבך ז"ל ואמר: "היום אנחנו מציינים שלוש שנים לפטירתו של חברנו האהוב אורי אורבך ז"ל. אורי היה אדם מיוחד, דוגמא חיה ליכולת לגשר על פערים ומגזרים, איש של אנשים. אורי חסֵר לכולנו בנוף הציבורי והוא חסר לי גם באופן אישי. השכל הישר, ההומור, האנושיות – רוחו ומורשתו תמיד איתנו. אנחנו זוכרים את אורי ונמשיך בדרכו".



    0 תגובות